ایران ، تهران
09126165708

دستگاه جوش آلومینیوم چه کاربردی دارد ؟

دستگاه جوش آلومینیوم چه کاربردی دارد ؟

دستگاه جوش آلومینیوم چه کاربردی دارد ؟

 

دستگاه جوش آلومینیوم و موارد استفاده از آن

دستگاه جوش آلومینوم، برای اتصال فلزات آلومینیوم به یکدیگر  طراحی و روانه بازار شده اند.در صنایع خودروسازی، دوچرخه سازی، لوازم خانگی، صنایع دفاعی و دیگر صنایع کاربرد فراوانی دارند به طوری که  استفاده از آن در صنایع کوچک و بزرگ موجب سرعت بخشیدن در امر تولید و بالا رفتن کیفیت اتصالات که یکی از نکات مهم و قابل اهمیت در صنعت به شمار می رود، شده است.

علاوه بر کیفیت اتصالات، جدا شدن اتصالات ایجاد شده با این دستگاه ها، تقریبا صفر است و  حتی با فشار بسیار بالا نیز این اتصال جدا نمی شود. در ادامه نکاتی که در هنگام خرید این دستگاه های جوش باید دقت نمایید، آمده است. با توجه به این نکات می توانید بهترین نوع آن را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید:

دستگاه جوش آلومینیوم

راهنمای خرید دستگاه جوش آلومینیوم

 

کیفیت

دستگاهی می بایست خریداری شود که از نظر جنس و کیفیت و نوع ساخت، کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد. در غیر این صورت، دستگاه پس از مدت کمی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد که ممکن است بعد از تعمیر، کارایی اولیه را نداشته باشد.

 

کیفیت جوش و نقطه اتصال

در صورتی که دستگاه جوش مناسبی انتخاب کرده باشید، کیفیت بالای جوش و تمیز انجام شدن جوشکاری از نتایج آن خواهد بود.

 

ضمانت نامه و گارانتی

از ملزوماتی که می بایست در کنار دستگاه ارائه گردد، ضمانت نامه یا گارانتی است. بدین منظور  سعی کنید دستگاه را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا کیفیت درست کار کردن دستکاه برای شما تضمین شده باشد. بدین منظور می توانید سری به فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار بزنید و مدل های مختلف دستگاه جوشکاری را مشاهده و مقایسه نمایید.

 

کاربرد در صنایع مختلف

آلومینیوم از فلزاتی می باشد که کاربرد زیادی در بین دیگر فلزات در صنایع مختلف دارد. دستگاه جوشکاری آلومینیوم از دستگاه های جوشی است که قادر است اتصال فلز آلومینیوم را به دیگر فلزات را به راحتی امکانپذیر سازد. وجود این دستگاه در صنایع مختلف ضروری به نظر می رسد به طوریکه با نبود آن، امکان تولید محصول به صفر می رسد. این دستگاه از الکترودهای مخصوصی برای جوشکاری استفاده می کند که تنها با فلز آلومینیوم سازگار می باشند.

دستگاه جوش آلومینیوم

مزایای استفاده از دستگاه جوش آلومینیوم

  • مشکلاتی نظیر سر و صدای زیاد و ایجاد آلودگی های محیطی مانند دود از این دستگاه به طور کامل حذف شده است.
  • با وجود این دستگاه، روش های قدیمی مانند پیچ کردن فلز آلومینیوم  منسوخ شده است.
  • جوش انجام شده با این دستگاه،ضایعاتی را ایجاد نخواهد کرد و در نتیجه با استفاده از جوش آلومینیوم،زیبایی سازه فلزی به خوبی حفظ می گردد.
  • سرعت جوشکاری با استفاده از این دستگاه بسیار بالاست لذا  روند تولید محصولات فلزی را تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است.
  • دقت و کیفیت جوش بالا، کیفیت بالای نقطه جوش ایجاد شده و ایجاد خط جوش بسیار تمیز از دیگر مزایای این دستگاه است.

 

دستگاه جوش مناتسب برای جوشکاری آلومینیوم

اگر قصد کار کردن با آلومینیوم  را دارید، همان طور که گفته شد،انتخاب یک دستگاه جوشی مناسب که کیفیت کار را تضمین کند، ضروری به نظر می رسد. لذا بدین منظور انتخاب دستگاه جوش TIG انتخاب بهتر و ایده آل تری نسبت به دستگاه جوش MIG می باشد.

 

 

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار ، خرید دستگاه جوش ، سنگ فرز  و دریل لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *