ایران ، تهران
09126165708

سوالات رایج در مورد ژنراتور برق

سوالات رایج در مورد ژنراتور برق

سوالات رایج در مورد ژنراتور برق

رایجترین سوالات در مورد ژنراتور برق

هنگام خرید ژنراتور، فاکتورهای زیادی باید  در نظر گرفته شود، از جمله هزینه، اندازه و ظرفیت برق. تصمیم گیری درست بر اساس این عوامل برای اطمینان از اینکه بهترین مقدار ممکن را از مولد خود دریافت می کنید، بسیار مهم است. در این نوشته قصد داریم تا برخی از سوالات متداول شما را پاسخ دهیم. اگر سوال دیگری دارید، در صورت تمایل با ما تماس بگیرید یا کامنت بگذارید تا ما بتوانیم به شما کمک کنیم تا در مورد خرید یک موتور برق آگاهانه تصمیم بگیرید.

موتور برق

قبل از خرید دستگاه فوق شما باید در نظر بگیرید:

  1. ظرفیت توان ژنراتورها چقدر است و آیا از نیازهای شما پشتیبانی می کند؟
  2. آیا به اندازه کافی خروجی دارد تا بتواند تمام مواردی را که می خواهید را پوشش دهد؟
  3. چقدر پر سر و صدا است؟
  4. مدل دیزلی بهتر است یا بنزینی؟
  5. مخزن سوخت چقدر بزرگ است و چند ساعت کار می کند؟
  6. آیا می توان دستگاه را به راحتی حمل کرد؟
  7. برای راه اندازی آن به چه لوازم جانبی نیاز است؟

 

موتور برق

مناسب ترین سایز ژنراتور کدام است؟

انتخاب نوع مناسب و متناسب با نیاز بسیار مهم است. اگر ژنراتوری را خیلی کوچک انتخاب کنید، نمی توانید وسایل سنگین مانند یخچال را راه اندازی کنید و یا دستگاه های ضروری را در هنگام قطع برق به طور موثر اداره کنید. علاوه بر این، اضافه بار بیش از حد، ممکن است منجر به خرابی آن و همچنین آسیب رساندن به تمام وسایلی شود که از توان آن استفاده می کنند.

از طرف دیگر، اگر ژنراتوری بیش از حد بزرگ انتخاب کنید، بیشتر از هزینه مورد نیاز برای خرید، نصب، سوخت، تعمیر و نگهداری آن هزینه می کنید. انتخاب مدل بیش از حد بزرگ، ممکن است منجر به هزینه اولیه بسیار زیاد و غیرضروری شود. ناگفته نماند که فقط اجازه خواهید داد ظرفیت اضافی هدر رود.

اندازه دستگاه شما به تعداد و نوع وسایل برقی که قصد دارید آنها را اجرا کنید، بستگی دارد. وسایل گرمایشی و سرمایشی مانند تهویه هوا و یخچال و فریزر انرژی زیادی مصرف می کنند. برای تأمین انرژی چنین وسایلی به یک موتور برق بزرگتر نیاز دارید. از طرف دیگر، اگر می خواهید چراغ های خانه خود یا ابزار کوچک برقی را روشن کنید، می توانید مدل کوچکتری را انتخاب کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید میزان توان لوازم خانگی شماست. تجهیزاتی مانند فن و پمپ دارای قطعات متحرک هستند، در هنگام راه اندازی، برق زیادی مصرف می کنند اما برای ادامه کار به انرژی زیادی احتیاج ندارند. دلیل این امر این است که موتور (یا هر قسمت متحرک) برای حرکت از حالت ایستاده به حالت عادی کار خود، به نیروی بسیار بیشتری نیاز دارد. موج مصرف برق هنگام راه اندازی این لوازم خانگی می تواند باعث از کار افتادن دستگاه شود، حتی اگر ظرفیت اندازه آن برای وات کارکرد تمام لوازم خانگی شما کافی باشد. هنگامی که موتورهای الکتریکی بخشی از لوازم شما هستند، باید سه برابر موتور (اسب بخار) را به میزان بار ثابت مورد نیاز خود ضرب کنید.

نکته دیگر که توجه به آن بسیار مهم است، محاسبه توان استارت لوازم موتوری می باشد. برای کاهش هزینه تهیه این نوع ابزار می توان استارت همه آنها را با هم در نظر نگرفت و آنها را به نوبت روشن نمود.  به عنوان مثال اگر قصد روشن کردن یخچال و پمپ آب را دارید بهتر است ابتدا یخچال را روشن نموده تا به توان دائم خود برسد و سپس پمپ آب.

موتور برق

سوالات رایج در مورد ژنراتور برق

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *