ایران ، تهران
09126165708

راهنمای خرید قفل فرمان

راهنمای خرید قفل فرمان

راهنمای خرید قفل فرمان

خرید بهترین قفل فرمان

ازجمله پر استفاده‌ترین  لوازم خودرو، قفل فرمان است چرا که از بزرگترین مشکلاتی که در خودروهای امروزی وجود دارد، بحث ایمنی خودروهاست که با وجود این وسیله کاربردی می توان سرعت عمل سارقان را کم نمود.

اگر چه که نمی توان هیچ روش و هیچ وسیله ای را به صورت صد در صد تایید نمود، چرا که اکثر سارقان قادرند همه موارد امنیتی نظیر قفل پدال و… غیره را به راحتی باز کنند. اما با این وجود، بستن این محصولات امنیتی توصیه می شود.

چرا که صاحبان وسایل نقلیه می توانند با قفل نمودن فرمان از کنترل اتومبیل توسط سارقان جلوگیری کنند.

قفل فرمان

و به نوعی سرقت را به تعویق بیندازند زیرا جهت حرکت صحیح خودرو می بایست آن را باز کنند و با وجود این وسیله، امکان رانندگی وجود ندارد چرا که این نوع قفلها هنگام رانندگی بلافاصله به شیشه ماشین برخورد می کند.

در مدل های مختلف با برندهای مختلف در بازار موجود می باشند که از نظر ظاهری و سیستم قفل با هم متفاوت هستند.

بدین صورت که برخی از مدل ها، قفل کلیدی دارند و برخی دیگر دارای قفل رمزدار می باشند.

لازم است بدانید که طراحی های مختلفی نیز دارند و در مدل های کتابی، کشویی و تاشو روانه بازار می شوند.

البته راهکار دیگری نیز برای جلوگیری از سرقت خودرو وجود دارد و آن نصب دزدگیر است.

اما قفل فرمان خیلی بهتر از دزدگیر است چرا در صورت استفاده از آن به مدت زیاد، ممک است سیستم هشدار آن دچار خطا شود و یا کلا از کار بیفتد.

چرا که اکثر مدل‌های موجود در بازار از نوع تقلبی و غیراصل است وو از طرفی دزدگیرها مانند دیگر وسایل الکترونیکی،  از طول عمر مشخص و محدودی برخوردارند و قرار نیست برای همیشه به درستی کار کنند.

اما قفلهای فرمان با وجود ساختار ساده ای که دارند، ماندگاری بیشتر و امنیت به نسبت خوبی دارند.

قفل فرمان

فاکتورهای مهم در خرید انواع قفل فرمان

جنس محصول

در هنگام خرید حتما به جنس محصول توجه نمایید. بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که از فولاد ساخته شده باشد چرا که هم دوام بالایی دارند و هم ضریب ایمنی بالا. در ضمن این نوع از محصولات، وزن به نسبت سنگینی داشته و به همین دلیل مقاوم در برابر ضربه هستند.

نوع قفل

توجه به نوع قفل به کار رفته در این محصولات امنیتی، بسیار مهم است. بعضی از مدلها، قفلهای کامپیوتری دارند و به همراه کلیدهای جانبی عرضه می گردند اما بعضی دیگر، قفلهای رمزدار دارند. انتخاب هر یک از این مدل ها بستگی به شما دارد.

اندازه طول میله

به قطر فرمان و مدل خودرو خود توجه نمایید. اندازه و قطر فرمان همه خودروها یکسان نیست. بعضی از مدلها قطر بیشتر و بعضی دیگر قطر کمتری دارند. بر همین اساس حتما می بایست اندازه و مدل فرمان را در نظر بگیرید تا بر این اساس مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

جنس روکش

به جنس روکش این مححولات نیر توجه نمایید. هر چقدر جنس و کیفیت روکش بهتر باشد، در دست گرفتن و استفاده از آن راحتتتر خواهد بود. معمولا مدل های موجود در بازار از فوم صنعتی و یا PVC(پی وی سی) ساخته شده اند.

تناسب آن با مدل ماشین

این آیتم نیز در هنگام خرید بسیار مهم است و حتما گزینه ای را انتخاب نمایید که متناسب با مدل ماشینتان باشد. برای اطلاع از این موضوع  در صورت خرید حضوری می توانید از فروشنده سوال کنید و در صورت خرید اینترنتی می توانید، اطلاعات ارائه شده برای محصول را مطالعه نمایید یا با فروشگاه و بخش پشتیباینی، تماس بگیرید.

قیمت محصول

با توجه به اینکه قیمت خودرو در بازار بسیار بالاست، پس بهتر است بهترین و با کیفیت ترین محصول موجود در بازار که مناسب مدل خودروی شماست، خریداری کنید. در خرید این نوع از محصولات امنیتی بهتر است به قیمت آن توجه نکنید چرا که حفظ امنیت وسیله نقلیه در میان است.

قفل فرمان

انواع قفل های فرمان‌ بر اساس عملکرد

در این بخش قفلهای فرمان از نظر عملکرد با یکدیگر مقایسه شده است. اما نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که این است که، درست که طرز باز و بستن مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما هیچ تاثیری بر روی حفظ امنیت ماشین نخواهد داشت.

  • مدل‌های کشویی:  ساختار کشو مانندی دارند و باز و بستنشان همانند کشو می باشد.
  • مدل‌های عصایی: دارای ساختار ساده‌ ای هستند و به دلیل ساختار تلسکوپی که دارند، قابلیت تغییر طول را خواهند داشت.

 

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *