ایران ، تهران
09126165708

بهترین آچار فرانسه

بهترین آچار فرانسه

بهترین آچار فرانسه

خرید بهترین آچار فرانسه

از رایج ترین آچارهای موجود در بازار است که دارای فک های قابل تنظیم از قسمت عرضی است که برای باز و بسته کردن پیچ و مهره و بست با سایز های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از فک ها ثابت و فک دیگر با استفاده از پیچی که در وسط آچار تعبیه شده باز و بسته می شود. لام به دذکر است که این ابزار دستی برای مهره های گرد مناسب نیست و فقط برای پیچ و مهره های ۴ یا ۶ ضلعی قابل استفاده هستند.  برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره و همچنین برای باز و بسته کردن تجهیزات لوله کشی می توان از این وسیله استفاده نمود. علاوه بر این برای باز کردن درپوش ها نیز استفاده می شود. حال برای اینکه بتوانید بهترین آچار فرانسه را خریداری نمایید به نکاتی که در راهنمای خرید آمده توجه نمایید تا بتوانید بهترین مدل را تهیه نمایید.

آچار فرانسه

راهنمای خرید بهترین آچار فرانسه

اساساً این آچار از یک فک انعطاف پذیر تشکیل شده است که توسط یک پیچ عمل می کند. از طریق مکانیزم پیچ ، می توانید بر حسب اندازه بست خود فک را گسترده کنید. و در واقع این به چه معنی است؟ بله ، این بدان معنی است که یک آچار قابل تنظیم منفرد را می توان برای اندازه های مختلف بست ها استفاده کرد زیرا فک متحرک دارد. این آچارها اخیراً به دلیل دوام و همه کاره بودن، مشتری زیادی را به خود اختصاص داده اند. در این بخش تمامی فاکتورهای مهمی که در خرید این ابزار لازم است بدانید، آمده است:

تنوع اندازه

گرچه این وسیله می تواند وظیفه آچارهای با اندازه های مختلف را انجام دهد اما در اندازه های مختلفی وجود دارند و تا ۲۴ اینچ در دسترس هستند به این معنی که می توانند از ۰ تا  ۷۰ میلی متر را پوشش دهند.

چرخش تا ۳۰ درجه

مهمترین ویژگی قابل تشخیص آچار فرانسه زاویه ۱۵ درجه ای بین فک متحرک و دسته آچار است که می توانند از چرخش تا ۳۰ درجه اطمینان حاصل کنند. برای چرخش دوباره به نوسان کمتری احتیاج دارد. وقتی قصد خرید را دارید، حتماً بهترین محصول را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد. هیچ کس به شما خدمات دقیقی نخواهد داد و معامله گران این روزها علاقه بیشتری به فروش محصولات خود به هر حال و بدون در نظر گرفتن کیفیت دارند. شما باید هنگام انتخاب خود، برخی از خصوصیات خاص را در نظر بگیرید.

آچار فرانسه - ابزار نوین

اندازه

اگر در حال خرید وسیله ای برای کار بر روی هر پیچ و مهره خاصی هستید، می بایست از اندازه اتصال دهنده هدفمند خود ایده بگیرید و سپس می توانید اندازه آچار را انتخاب کنید. برای انجام کارهای منظم، می توانید به سراغ مجموعه های آچار بروید. امروزه بسیاری از برندها مجموعه آچار با اندازه های مختلف ارائه می دهند. بنابراین می توانید از مجموعه چند منظوره استفاده کنید.

متریال

این یک چیز تعیین می کند که چند بار نیاز به جایگزین کردن ابزار خود یا خرید دیگری دارید. دوام این وسیله به ماده ای که از آن ساخته شده بستگی دارد. همیشه آچارهای ساخته شده از فولاد آلیاژ را ترجیح دهید زیرا بسیار قوی هستند و ممکن است هرگز با هر نوع شکستگی روبرو نشوید. اما بهترین محصولات موجود در بازار از کروم وانادیوم ساخته شده اند چرا که از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردارند. اما مواد و متریال همیشه برای اطمینان از دوام کافی نیست. اطمینان حاصل کنید که از بهترین محصولات تولید شده برای مبارزه با زنگ زدگی و خوردگی استفاده می کنید. کروم یا ابزارهای اندود نیکل از مقاومت در برابر خوردگی برخوردار هستند.

آچار فرانسه - ابزار نوین

دستگیره ضد لغزش

دسته ها می توانند کار کردن را برای شما ساده تر و راحتر کنند. دستگیره ضد لغزش باید در بالای لیست شما قرار بگیرد. هرچه دسته بلند تر باشد، راحتر می توانید با آن کار کنید.

امکانات

هنگام خرید باید به دنبال ویژگی های خاصی باشید تا بتوانید بهترین مدل را خریداری نمایید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: فک انعطاف پذیر ، انتهای باز ، زاویه فک ۱۵ درجه و بسیاری موارد دیگر. اطمینان حاصل کنید که برای ساده تر کردن کار خود، تمام ویژگی ها را به دست آورده اید.

دوام و ضمانت

ابزارهای بادوام باید اولویت اول شما باشد بنابراین همیشه به دنبال ابزارهایی با ضمانت طولانی باشید. برخی از مارک ها حتی محصولات با ضمانت ماندگاری ارائه می دهند. همیشه سعی کنید چنین محصولاتی را خریداری کنید. در صورت عدم دریافت گارانتی مادام العمر، آچاری انتخاب نماید که ضمانت معقول داشته باشد.

پیچ مرکزی

از بین تمام برند ها و محصولات موجود در بازار، کیفیت های متفاوتی مشاهده می شود. اما مهترین بخشی که در هنگام خرید آچار فرانسه باید دقت نمایید، پیچ مرکزی تنظیم کننده فک متحرک آن است   چرا که اگر این قسمت کیفیت مناسبی نداشته باشد،  از آنجایی که بیشترین فشار فک بر روی این پیچ وارد می شود در زمان باز و بسته کردن یک مهره یا پیچ احتمال رد شدن فک از لبه های مارپیچی پیچ زیاد است و باعث بهم خوردن تنظیم فک می شود.

آچار فرانسه - ابزار نوین

فک متحرک

دقت  کنید که فک متحرک آن لق نزند زیرا در صورت ثابت نبودن فک متحرک استفاده از آچار برای پیچ و مهره های ریز و تنظیم دقیق آن غیر ممکن خواهد شد. مورد مهم دیگر دندانه دار بودن قسمت میانی فک است، زیرا این دندانه ها موجب می شوند آچار روی پیچ ها و مهره های دیگر قفل شود و از سر خوردن آن جلوگیری شود.

 

بهترین آچار فرانسه

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *