ایران ، تهران
09126165708

معرفی انواع پیچ گوشتی برقی

معرفی انواع پیچ گوشتی برقی

معرفی انواع پیچ گوشتی برقی

 

انتخاب مناسب ترین پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی برقی در وافع یک قطعه اصلی از جعبه ابزار شما است که به شما امکان می دهد در صورت لزوم با سهولت کامل پیچ و مهره ای را باز یا بسته کنید. این ابزار برقی که دارای موتور الکتریکی است به عنوان وسیله ای کاربردی و چند کاره برای انجام امور اساسی در خانه و کارگاه های نجاری برای انجام کارهای سنگین تر استفاده می شود. مونتاژ تخت و مبلمان، محکم کردن اتصالات، بستن پیچ در مواد با چگالی بالا و … بخشی از کارهایی است که می توان با این وسیله کاربردی انجام داد. اما لازم است بدانید که این وسیله، انواع مختلفی دارد که در ادامه با آنها و نحوه عملکرد آنها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

 

پیچ گوشتی برقی خوب

ابتدا و قبل از هر چیز می بایست بدانید که:

از این وسیله چه استفاده ای خواهید کرد؟

پیچ گوشتیهای برقی یک وسیله کاربردی در خانه است که برای استفاده بیشتر از آن و استفاده ایمن و صحیح از آن، از خود بپرسید که پیچ به چه متریال هایی بسته خواهد شد. به عنوان مثال چوب، تخته گچی یا MDF ؟ برای بستن پیچ به داخل مواد مختلف نیاز به قدرت متفاوتی است بنابراین قبل از خرید به این موضوع فکر کنید.

پیچ گوشتی برقی

مدت زمان استفاده از این ابزار چقدر خواهید بود؟

مدت زمان انجام کارهای خاصی را که  با استفاده از پیچ گوشتی انجام می دهید را  در نظر بگیرید. اگر قرار است مدت طولانی از آن استفاده کنید،به دنبال گزینه ای باشید که تا حد ممکن راحت و سبک باشد و در ضمن کیفیت و دوام بالایی داشته باشد. برای این منظور به سراغ برندهای مطرحی همجون متابو،آاگ، ماکیتا، دیوالت ، بوش و… بروید.

 

پیچگوشتی برقی خانگی بخریم یا صنعتی ؟

هنگام خرید ابزار برقی با قابلیت پیچ گوشتی، دو گزینه متفاوت وجود دارد که پیچگوشتی برقی ضربه ای و الکتریکی.

الکتریکی Electric screwdrivers

یک پیچ گوشتی برقی کوچک برای انجام کارهای سبک خانه خود مانند آویز کردن تصاویر یا مونتاژ کردن برخی مواد مانند چوب نرم و تخته گچی در نظر بگیرید. آنها جمع و جور، قابل حمل و نگهداری آسانی دارند.

ضربه ای Impact drivers

اگر برای انجام کارهای سختی برای امور ساختمانی، نجاری یا پروژه کف سازی روبرو شوید،به یک پیچگوشتی ضربه ای نیاز دارید. این یک وسیله سنگین است که برای مواد سنگین تر، متراکم تر و استفاده طولانی مدت تر طراحی شده است. در واقع با نیروی اضافی (ضربه ای) که ایجاد می کنند، شبیه به یک دریل چکشی،که به سریعتر بسته شدن پیچ ها در  مواد متراکم تر کمک می کند.

پیچ گوشتی برقی

 

ارزان ترین پیچ گوشتی برقی

برای خرید ارزان ترین پیچگوشتی برقی می توانید از برندهایی نظیر برند گریت و ادون انتخاب کنید. این برندها تولید کننده ابزارهای ارزان قیمت و بدون گارانتی هستند. اما لازم است بدانید که در صورت خرابی دستگاه، به دلیل در دسترس بودن قطعات آن در بازار،به راحتی تعمیر می شوند و لزومی ندارد که بابت بدون گارانتی بودن محصولات این برندها نگران باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این برندها می توانید به مقالات زیر مراجعه نمایید:

 

پیچ گوشتی برقی

 

نتیجه گیری:

هر ابزاری که ساخته می شود و به نوعی وارد دنیای ابزار می شود، برای انجام کار خاصی طراحی شده است. پس قبل از هر چیز، می بایست درباره ابزاری که می خواهید خرید کنید، اطلاعات لازم را کسب نمایید. چرا که لزومی ندارد برای انجام امور سبک و خانگی، ابزاری حرفه ای خریداری کنید و هزینه زیادی را متقبل  شوید. در هر صورت می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران فروشگاه ابزار نوین تماس بگیرید.

 

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *