ایران ، تهران
09126165708

قیچی ورق بر برقی چی خوبه ؟

قیچی ورق بر برقی چی خوبه ؟

قیچی ورق بر برقی چی خوبه ؟

راهنمای خرید قیچی ورق بر برقی

بهترین وسیله جهت برش انواع ورق های فلزی، آلومینیومی و فولادی، مدل های برقی این دستگاه ها می باشد. امروزه دستگاه ها و ابزارآلات متعددی برای ایجاد برش بر روی انواع و اقسام ورق های فلزی و حتی سطوح پارچه ای وجود دارد که قیچی های برقی یکی از مهمترین ابزارآلات برقی است که با توجه به برند و نوع کاربرد، از انواع و اقسام مدل ها برخوردار می باشند. برای اینکه بتوانید بهترین محصول موجود در بازار را خریداری نمایید، می بایست قبل از هر چیز، به برخی از فاکتورهای مهم تووجه نمایید.

قیچی ورق بر

 

مهمترین فاکتورها در خرید قیچی های برقی

در این بخش به بررسی فاکتورهای مهمی که قبل از خرید انواع قیچی ورق بر برقی، می بایست مورد توجه قرار دید، اشاره شده است. توجه به این موارد سبب می شود تا با در نظر گرفتن کاری که قرار است با این ابزار برقی، انجام دهید و بودجه ای که برای خرید این وسیله در نظر گرفته اید، بهترین مدل موجود در بازار را خریداری نمایید. در این صورت رضایت از خرید حاصل می شود.

قیچی ورق بر

توان و قدرت موتور:

حجم و اندازه قیچیها متفاوت بوده و به طبع توان موتوری آنها نیز متفاوت خواهد بود که می توان آنها را در دو بازه ۰ تا ۵۰۰ وات و  ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ وات طبقه بندی نمود. این بار نیز باید با توجه به حجم کار و نوع کار برشی، مدل مناسب را انتخاب و خرید نمایید.

 

سهولت در کاربری:

ابزار باید به گونه ای طراحی شود تا کاربر در حین انجام کار، احساس خستگی نکند

و در واقع هم خوشدست باشد و هم وزن قابل قبولی داشته باشد. به همین دلیل توصیه  ما پیش از اقدام به خرید این است که حتما از طراحی بدنه، طریقه کار با قیچی و همچنین وزن آن اطلاعات لازم را کسب نمایید تا بدین صورت بتوانید محصولی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید.

 

میزان و ظرفیت برش: 

مسئله مهمی که باید به آن توجه شود،  توان و ظرفیت برش محصول انتخابی است. پس ابتدا نیاز کاری خود را مدنظر قرار دهید و سپس مدل مناسب را انتخاب نمایید. به دلیل اینکه قیچی برقی های موجود در بازار، توان یکسان جهت برش انواع و اقسام ورقه های فلزی را ندارند.

 

قابلیت تعویض آسان تیغه:

این نکته بسیار مهم است که کاربر بتواند به راحتی تیغه دستگاه را تعویض نماید و به سرعت و بدون وقفه کار خود را انجام داده و به اتمام برساند. پس بهتر است دستگاهی با ویژگی قابلیت تعوی آسان تیغه انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که در برخی از مدل های موجود در بازار امکان تیز کردن لبه های تیغه نیز وجود دارد.

 

 

امکان تنظیم سرعت:

برخی از مواقع نیاز است تا جهت انجام برش های دقیق،

سرعت دستگاه را کند نموده تا برش های دقیق تری ایجاد شود

و برخی مواقع نیز، نیاز است تا برای برش های رایج، سرعت

دستگاه را افزایش داد. پس پیش از خرید به این قابلیت می بایست توجه شود.

 

طول سیم برق:

وقتی که طول سیم برق دستگاه بلند باشد، در واقعع امکان مانور بیشتر در فضا برای کاربر مهیا می شود اما در صورت کوتاه بودن سیم برق، ممکن است مشکلاتی در روند استفاده از دستگاه به وجود بیاید. پس در انتخاب خود نهایت دقت را نموده و دستگاهی با سیم بلند خریداری ننمایید.

 

 

 

قیمت محصول:

قطعا قبل از همه موارد باید بودجه خرید را نیز در نظر بگیرید. اگر قصد خرید یک ابزار حرفه ای و ماندگار هستید و این وسیله در واقع از جمله لوازم اصلی و مهم کارتان می باشد، پس بهترین جنس موجود در بازار را انتخاب نمایید. اما در صورتی که از آن به میزان محدود استفاده می نمایید، نیازی به صرف هزینه زیاد برای خرید نیست.

برقی یا شارژی:

 در نهایت لازم ات بدانید که قیچی ورق بر شارژی نیز در بازار موجود می باشد

که نیازی به اتصال به برق ندارد و امکان استفاده از آن در همه جا وجود دارد اما از معایب آن این است که، توان موتوری آنها پایین تر از نوع برقی است.

قیچی ورق بر

قیچی ورق بر شارژی

قیچی ورق بر برقی چی خوبه ؟

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *