ایران ، تهران
09126165708

سایز نازل پیستوله بادی را چطور انتخاب کنیم ؟

سایز نازل پیستوله بادی را چطور انتخاب کنیم ؟

سایز نازل پیستوله بادی را چطور انتخاب کنیم ؟

 

راهنمای انتخاب سایز نازل پیستوله

این مقاله در واقع راهنمایی برای انتخاب نازل جهت رنگ آمیزی سطوح مختلف است .

در واقع با مطالعه این نوشته در خواهید یافت که نازل های مختلف چه کاربردهایی دارند و از چه سایزی برای چه مواردی می بایست استفاده نمایید.

قبل از هر چیز باید بدانید که سایز نازل،  مقدار و نحوه خروج رنگ را مدیریت می کند.

با توجه به این موضوع باید نازلی را انتخاب کنید که متناسب با کار مورد نظر باشد و در نهایت نتیجه خوب و رضایت بخشی حاصل شود.

در ادامه با ابزار نوین همراه باشید تا رنگ پاش مخصوص و مناسب برای رنگ امیزی چوب و مبلمان با سایز نازل مناسب و متناسب با این کار و همچنین رنگ پاش مخصوص رنگ آمیزی خودرو که می بایست بسیار حرفه ای و با نازل مناسب انتخاب شود را معرفی نماییم تا بدین وسیله و با انتخاب ابزار مناسب کار، به مطلوب ترین نتیجه ممکن برسید.

نازل پیستوله بادی

سایز نازل رنگپاش چوب

  • برای رنگ آمیزی سطوح چوبی نظیر درب چوبی، سطوح میز چوبی و مبلمان ؛ رنگ پاش کاسه رو با حداکثر سایز نازل ۱٫۶ میلیمتر  بهترین گزینه خواهد بود.
  •  بهترین گزینه ها برای رنگ کاری سطوح چوبی و همچنین مبلمان؛ پیستوله بادی یا همان رنگ پاش سه تنظیم و یا دو تنظیم و ترجیحا مدل سه تنظیم می باشد.
  • در رنگ کاری مبلمان معمولا از رنگ هایی نظیر سیلر، کیلر،  پلی استر، نیم پلی استر عموما استفاده می شود؛ رنگپاش های های بدون مخرن یا پرشر با سایز ۱٫۴ تا ۱٫۶ میلیمتر بهترین گزینه  ممکن است.

نازل پیستوله بادی

سایز نازل رنگپاش مخصوص رنگ خوردو

  • برای نقاشی ماشین نیاز به رنگ پاشی است که دقت بالایی داشته باشد چرا که رنگ کاری خودرو نسبت به رنگ کاری چوب و مبلمان تخصصی تر است و نیاز به دقت، تجربه و مهارت دارد تا مشکلاتی نظیر شره رنگ، زبری رنگ، یکدست بودن رنگ و موارد دیگر را به صفر برسد.
  • پیستوله های حرفه ای در رنگ کاری خودرو ؛  مدل های سه تنظیم با سایز نازل ۱/۲ یا ۱/۳ مناسب است که بیشتر نقاشان خودرو مدل سه تنظیم با سایز نازل ۱/۳ را ترجیح داده و بیشتر از این سایز نازل استفاده می کنند.

 

سایز نازل پیستوله بادی را چطور انتخاب کنیم ؟ نازل پیستوله بادی نازل پیستوله بادی

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *