ایران ، تهران
09126165708

بهترین پیچ گوشتی شارژی

بهترین پیچ گوشتی شارژی

بهترین پیچ گوشتی شارژی

خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی

هنگامی که ابزارهای لازم برای کارگاه خود را تامین می کنید،ناگزیر ابتدا لوازم اولیه ای مانند اره، دریل و سنباده را خریداری می کنید. اما اگر با مشاغلی که نیاز به بستن چندین پیچ دارند، از ساخت یک کتابخانه تا چارچوب ساختن خانه ، دست و پنجه نرم می کنید، در نهایت می خواهید یک پیچ گوشتی شارژی یا برقی نیز به مجموعه ابزار خود اضافه کنید. ترفند انتخاب بهترین پیچگوشتی برای نیازهای فردی شما این است که یکی را با قدرت کافی برای مدیریت انواع پروژه هایی که قصد دارید آنها را انجام دهید، تهیه کنید.

 

راهنمای خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی

برای یافتن پیچگوشتی شارژی مناسب برای پروژه های موجود در لیست کارهای خود، با بهترین راهنمایی ها و توصیه های ما شروع کنید.

پیچ گوشتی شارژی

قدرت

در واقع مهمترین فاکتور برای خرید این ابزار، قدرت است. مدل هایی که قدرت کمتر دارند برای پروژه های کارگاهی و خانگی مناسب هستند، در حالی که مدل های قدرتمندتر با قرار دادن پیچ های بزرگ،گزینه ای مناسب برای پیمانکاران حرفه ای است.

گشتاور

این مقدار نشان دهنده “قدرت پیچش” دستگاه است و میزان عملکرد ابزار را تعیین می کند. هرچه گشتاور بیشتر باشد، قدرت چرخش بیشتر است. یک دستگاه کوچک با گشتاور ۸۰۰ اینچ پوند برای پیچ هایی در محیط کارگاه کافی است، در حالی که دستگاه با گشتاور ۲۰۰۰ اینچ پوند برای پیچ های بزرگ. مانند نمونه هایی که برای ساخت قاب یک خانه استفاده می شود.

پیچ گوشتی شارژی

باتری

پیچ گوشتی های شارژی با باتری های قابل شارژ با ظرفیت های ۱۲ ولت ، ۱۸ ولت و ۲۰ ولت کار می کنند. هرچه ظرفیت بالاتر باشد ، عمر باتری بیشتر می شود و دستگاه نیز انرژی بیشتری تولید می کند. بیشترین ظرفیت باتری (۲۰ ولت) معمولاً برای پیمانکاران مناسب است. برای کارهای سبک و خانگی، ۱۲ ولت معمولاً بیش از حد کافی است. سازندگان اغلب، ابزارهای شارژی را با باتری های قابل تعویض طراحی می کنند، بنابراین می توانید با استفاده از همان باتری برای ابزارهای مختلف در هزینه صرفه جویی کنید. به عنوان مثال، اگر قبلاً یک دریل ۱۲ ولتی milwaukee دارید، می توانید یک پیچگوشتی شارژی۱۲ ولت milwaukee بخرید و از باتری قابل شارژ یکسان برای هر دو استفاده نمایید.

پیچ گوشتی شارژی

وزن

معمولا کوچکتر و سبک تر از دریلها هستند،که به شما امکان می دهد چندین پیچ را بدون خستگی دست و بازوبیندید. این امر به ویژه هنگام قرار دادن پیچ در بالای سر،از جمله هنگام آویز کردن چیزی از دیوار نمایان می شود چرا که دریل معمولی دست و پا گیر و سنگین هستند. همچنین اندازه کوچکتر دستگاه به شما امکان می دهد آن را در نقاط تنگ جایی که یک دریل بزرگتر نمی تواند قرار گیرد، قرار دهید.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *