ایران ، تهران
09126165708

ابزار رونیکس بهتر است یا ابزار توسن ؟

ابزار رونیکس بهتر است یا ابزار توسن  ؟

ابزار رونیکس بهتر است یا ابزار توسن ؟

 

مارک توسن بهتر است یا رونیکس؟

یکی از سوالات پر تکرار اکثر افراد در هنگام خرید این است که توسن بهتر است یا رونیکس؟ کدام برند خدمات بهتری ارائه می دهد؟ کیفیت ابزار رونیکس بهتر است یا توسن؟ و … بسیاری از سوالات دیگر. از این رو قصد داریم تا اطلاعات لازم در خصوص این دو برند را ارائه نماییم تا با مقایسه این دو برند، به سوال این گروه از مصرف کنندگان پاسخ دهیم. هر چند مقایسه این دو برند کار سختی به نظر می رسد.

رونیکس یا توسن؟

در دهه هشتاد، به دلیل کمبود عرضه برندهای اصلی و شناخته شده، بسیاری از شرکت های تامین کننده بازار داخلی، کالاهایی را از کشور چین وارد نمودند. هدف از این کار، برند سازی محصولات وارداتی در بازار ایران و تامین نیازهای کاربران بوده است. با گذشت زمان این محصولات به دلیل قیمت پایین نسبت به مارک های اصلی بازار جهانی و خدمات پس از فروش خوب، کیفیت و کارایی خوب به نسبت قیمت های تعریف شده، محبوبیت خاصی در بین کاربران کسب نمودند و به اصطلاح جای خود را در بازار پیدا کردند. در این میان دو برند توسن و رونیکس با سیاست های اتخاذی شرکت های مذکور، موفق به کسب جایگاه برتر شدند. و در واقع توانستند با رعایت بسیاری از اصول، بالاتر از دیگر رقبا قرار گیرند. هم‌اکنون این دو برند از پر فروش‌ترین های بازار داخلی به شمار می رود. لازم به ذکر است که کیفیت ابزارهای برندهای مذکور قابل مقایسه با برندهای اصل جهانی نیستند اما به نسبت، قیمت، کیفیت و خدمات مطلوبی دارند. از سیاست ها و ابتکارات این دو شرکت برای جلب رضایت مستریان عزیز به قرار زیر است:

ابزار رونیکس یا توسن

  • حل کردن مشکل کمبود سرمایه گذاری در بخش خدمات پس از فروش و جلوگیری از به تعویق افتادن خدمات به مشتریان
  • قرار دادن قطعات محصولات به صورت امانی در اختیار بخش خدمات پس از فروش در شهرهای مختلف برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات
  • ارسال پیک رایگان جهت ارسال دستگاه معیوب به بخش خدمات پس از فروش به منظور ارائه خدمات بیشتر
  • تحویل دستگاه مشابه به صورت امانی به کاربر در طول مدت تعمیر دستگاه (در برخی موارد)
  • برآورده کردن نیاز فوری کاربران با ارائه  ابزارهایی از برند رونیکس و توسن با قیمت هایی در حدود نصف یا یک سوم قیمت برندهای مارک، مانندبوش، متابو، آاگ، دیوالت، ماکیتا و …

ابزار رونیکس یا توسن

نتیجه گیری: 

همان طور که گفته شد، کیفیت، کارایی، قیمت و خدمات پس از فروش محصولات این دو برند، تقریبا مشابه یکدیگر بوده و تفاوت آنچنانی با هم ندارند. پاسخ به سوالاتی نظیر” دریل توسن بهتر است یا رونیکس؟” یا “مینی فرز رونیکس بهتر است یا توسن؟ “و …سوالاتی از این دست، مشکل است چرا که این دو برند در بازار ایران تقریبا هم سطح می باشند.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *