ایران ، تهران
09126165708

آشنایی با ماشین چمن زنی

آشنایی با ماشین چمن زنی

آشنایی با ماشین چمن زنی

 

نگهداری و مراقبت از ماشین های چمن زنی

در مجله خبری دکتر ابزار تلاش داریم تا به ارائه اطلاعات تخصصی در حوزه تعمیر و نگهداری ابزار بپردازیم. بی شک ماشین های چمن زنی نیز به عنوان یک ابزار با کاربری زیاد برای مصرف کنندگان این ابزار می تواند به عنوان یکی از ابزارهای با نیازمندی به مراقبت بالا محسوب شود.  با ما در فروشگاه آنلاین ابزار ، ابزار نوین

برای مراقبت و نگهداری از ماشین های چمن زنی چه اقداماتی لازم است و از این ماشین  به چه نحوی و در چه شرایطی می بایست نگه داری  شود. توصیه ما برای افزایش طول عمر و عملکرد بهتر ماشین چمن زنی که خریداری کرده اید،نگهداری و رسیدگی در شرایط ایده آل و تعمیر آن به شکل درست است.

آشنایی با ماشین چمن زنی (1)

گام هایی برای مراقبت بهتر از ماشین چمن زنی 

در ابتدای کار حتما باید به این موضوع توجه داشته باشد که هرگونه اتصال به برق را از ماشین چمن زنی قطع کنید.در ماشین های چمن زنی شارژی باتری را از دستگاه جدا کنید و از قطع هر گونه جریان الکتریکی اطمینان حاصل پیدا کنید.

 

نکاتی که باید برای نگهداری در  باید در نظر داشته باشید

تیغه: برای اینکه تیغه شما کندنشود و یا آسیب نبیند باید به بررسی کامل تیغه چمن زن خود قبل از هر بار استفاده بپردازید و درصورتی که لازم است آن را تیز کنید.

سیستم تخلیه: پیشنهاد ما به شما این است که برای تمیزکاری منافذ و ناحیه های در معرض گرفتگی ماشین چمن زن خود از کمپرسورهای بادی استفاده کنید.کمپرسوربادی با استفاده از جریان هوا تمامی گرفتگی ها را تمیز می کند. پس از هر بار استفاده این عمل انجام دهید.

کفی ماشین چمن زنی: کفی چمن زن را پس از هر بار استفاده بوسیله یک ابزار سخت یا لبه تیز کاملا تمیز کنید.می تونید جهت جلوگیری از جمع شدن چمن در کف دستگاه از اسپری روغن خوراکی استفاده کنید،به این صورت که کفی داخلی را با روغن چرب کنید.

اتصال ها: به صورت مداوم از محکم بودن اتصال ها از جمله پیچ ها مطمئن شوید،بهتر است این کار قبل از شروع کار با دستگاه چمن زنی که خریده اید انجام گیرد.

چرخ ها: دو یا سه بار در هر فصل استفاده از چمن زن ،چرخ های آن را با روغن روان کاری کنید.

سیستم انتقال برق دستگاه ( سیم برق ): یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سیستم برق چمن زن خود را مورد بررسی قرار دهید. بررسی سیستم برق در چمن زن هایبرقی سیمی و شارژی که از باتری استفاده می کنند، متفاوت است. این را در نظر بگیرید که سیم برق چمن زن برقی، در بدنه آن قرار داردپس باید خطراتی که در حین کار با چمن زن برای سیم در محوطه پیش میاید را پیش بینی کنید.

لازم است که بدانید باید از امن بودن مسیر سیم در زمان حرکت و کار با آن مطمئن شوید تا به چمن زن آسیبی وارد نشود.هم چنین فشار بیش از حد اپراتور در حین کار ممکن است باعث خرابی چمن زن شود که برخی از سازنده ها برای رفع این مشکل در آن قطع کن اتوماتیک تعبیه کرده اند.

آشنایی با ماشین چمن زنی (1)

حتما دفترچه راهنمای کار همراه با ماشین چمن زن خود را مطالعه کنید تا بتوانید از آن بصورت بهینه و با بهره وری بالا استفاده کنید.

 

برای مشاوره رایگان و خرید انواع ابزار لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمائید :

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *