ایران ، تهران
09126165708

دریل بتن کن

دریل بتن کن

دریل بتن کن
دریل بتن کن
دریل بتن کن
دریل بتن کن

یکی از دستگاه های قدرتمندی که از آن به منظور ساخت و ساز استفاده می گردد، دستگاه بتن کن می باشد. اوایل دهه 1960 میلادی بود که این دستگاه روانه بازار گردید و خیلی زود با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. در حال حاضر، بتن کن در صنایع مختلفی به کار می رود.

نحوه کار همه بتن کن ها با هر توان و سایزی، بر اساس یک مکانیزم مشابه صورت می گیرد. یک نیروی چکشی ایجاد شده به وسیله پیستون، حرکت چکشی مته را سبب می گردد و از این طریق، انجام کارها را برای کاربر با صرف حداقل انرژی ممکن میسر می سازد. در ادامه به شرح مراحل کار بتن کن خواهیم پرداخت:

فشار دادن دکمه روشن/خاموش یا کشیدن ماشه: این کار سبب ارسال یک سیگنال جهت روشن کردن موتور می گردد.

روشن شدن موتور: چرخش مته و چرخ دنده ها، به دنبال روشن شدن موتور آغاز شده و سبب شروع حرکت پیستون می گردد.

فشردگی هوای پشت پیستون، با حرکت آن به سمت جلو صورت می گیرد، سپس حرکت پیستون دوم از طریق این هوای فشرده آغاز شده که سبب حرکت ضربه زن می شود. حرکت چکشی مورد نیاز جهت کار دستگاه، با برخورد ضربه زن با قلم یا مته ایجاد می گردد.

حرکت پیستون در مقایسه با حرکت دورانی بتن کن از فرکانس خیلی بیشتری برخوردار است. حرکت چکشی، در هر بار چرخش مته، به دفعات اتفاق می افتد که همین امر کارایی بالای دستگاه را در پی دارد.

ابزار نوین بزرگترین فروشگاه فروش ابزارآلات برقی ، ابزارآلات بنایی ، ابزارآلات دستی ، ابزارآلات کشاورزی ، ابزارآلات صنعتی و… می باشد .

برای مشاوره و خرید انواع ابزآلات با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید: