ایران ، تهران
09126165708

انواع دستگاه جوش

فروش انواع دستگاه جوش با توان و برندهای مختلف

دستگاه جوش
دستگاه جوش
دستگاه جوش
دستگاه جوش

دستگاه جوشکاری یک دستگاه برقی می باشد، که این دستگاه انواع فلزات ناهمنام و همنام  و بعضی اوقات ابزار غیر فلزی را به یک‌دیگر جوش میدهد.
در این فرآیند، دستگاه جوش جریان برق را به یک میله که پوشش خاصی به نام الکترود دارد توسط یک قوس الکتریکی با منبع ولتاژ و جریان تعریف شده ذوب شده و دو قطعه کار فلزی عمدتا از جنس آهن را به یکدیگر متصل میکند .
این میله که اغلب از جنس آهک، سلولز، اکسید سدیم، خاک رس و… ساخته شده، بین اتصالات فلزی مورد نظر ذوب شده و با پر کردن فضاهای خالی و در نهایت سرد شدن، باعث ایجاد یک اتصال به شدت قوی می‌شود.

دستگاه های جوشکاری در دو نوع جریان ثابت (CC) و ولتاژ ثابت (CV) وجود دارند.جریان الکتریکی لازم برای انجام جوش و برش و برای ایجاد قوس الکتریکی نیز، توسط منبع تغذیه فراهم می‌شود. این جریان ممکن است متناوب (AC) یا مستقیم (DC) باشد.

دستگاه های جوش می توانند به صورت لیزری، شیمیایی و یا الکتریکی باشند که می توان از هر کدام از آن ها در زمان مناسب استفاده کرد.

ابزار نوین بزرگترین فروشگاه فروش ابزارآلات برقی ، ابزارآلات بنایی ، ابزارآلات دستی ، ابزارآلات کشاورزی ، ابزارآلات صنعتی و… می باشد .

برای مشاوره و خرید انواع ابزآلات با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید: